حجت‌الاسلام علی حسین زاده در خطبه‌های نماز جمعه شهر لامرد با اشاره به آخرین دیدار رهبر معظم انقلاب با اعضای هیئت دولت دوازدهم، اظهار داشت: سخنان رهبرمعظم انقلاب باید فصل الخطاب همه دولت ها باشد زیرا در نظام اسلامی باید به خدمت نگاه کرد نه قدرت، قدرت ها تمام می شود اما این خدمت ها است که ماندگار باقی می ماند و باید همه مسوولان از جز تا کل این موضوع مهم خدمت به مردم مد نظر داشته باشند.
کد خبر: ۹۸۲۲۱۹
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۰ 31 July 2021

تابناک فارس به نقل از فارس: حجت‌الاسلام علی حسین زاده در خطبه‌های نماز جمعه شهر لامرد با اشاره به آخرین دیدار رهبر معظم انقلاب با اعضای هیئت دولت دوازدهم، اظهار داشت: سخنان رهبرمعظم انقلاب باید فصل الخطاب همه دولت ها باشد زیرا در نظام اسلامی باید به خدمت نگاه کرد نه قدرت، قدرت ها تمام می شود اما این خدمت ها است که ماندگار باقی می ماند و باید همه مسوولان از جز تا کل این موضوع مهم خدمت به مردم مد نظر داشته باشند.

وی افزود: نگاه واقع بینانه باید در همه جا وجود داشته باشد و اگر کسی خدمتی کرد باید از او تشکر کرد، نباید کارهای انجام شده را تنها به یک شخص یا یک جریان نسبت داد.

امام‌جمعه لامرد با بیان اینکه در موضوع برجام واقعا برخی از نقاط عزت ما زیر سوال رفت، گفت: غرب شیطان است و با شیطان نمی شود نشست، مقابل قلدر باید ایستاد و خیلی دولت به دنبال غرب دوید اما به جایی نرسید و به دولتمردان جدید توصیه می کنم که دیگر دنبال این پروژه شکست خورده نروند.

حجت‌الاسلام حسین زاده با با اینکه شهرستان لامرد یک شهرستان زرخیز است، ادامه داد: مردم این شهرستان، عزتمندانه و شرافتمندانه خودشان را به انقلاب نشان دادند و امروز ضرورت دارد شورای راهبردی توسعه برای اینکه کارها خوب مدیریت شود تشکیل گردد، زیرا جریان توسعه باید دقیق باشد و هرچیزی سرجای خودش باشد.

امام‌جمعه لامرد تصریح کرد: در پروژه هایی که قرار است در این شهرستان انجام شود باید از ظرفیت های سرمایه گذاران و نیروهای بومی استفاده شود، معنی ندارد از ظرفیت های اقتصادی و اجتماعی این شهرستان استفاده نشود، موتور اقتصاد شهرستان باید راه بیفتد.

وی اضافه کرد: زمانی که پروژه ای قرار است ۲۵۰ میلیارد تومان هزینه کند باید ۱ درصد از هزینه های خود صرف شهر کند و ما به جد پیگیر این موضوع خواهیم بود.

حجت الاسلام حسین زاده با اشاره به نیمه کار گذاشتن چندین پروژه در شهرستان لامرد متذکرشد: امروز ساختمان گمرک این شهرستان بعد از گذشت چندین سال نیمه کاره رها شده است و محل نگه داری گاو و گوسفند شده است، مگر اینها سرمایه های مردم و بیت المال نیست، چندین بار به دادگستری نیز اعلام کردم باید این موضوعات پیگیری شود.

خطیب جمعه لامرد خاطرنشان کرد:طرح هایی مانند پروژه آزاد راه لامرد- پارسیان که دکتر موسوی نماینده مردم در مجلس تلاش های فراوانی انجام دادند، اگر چند سال قبل با ۳۶۰ میلیارد تومان به اتمام رسیده بود امروز دیگر نیاز نبود ۲۵۰۰ میلیارد تومان هزینه صرف آن شود، همه اینها باید پیگیری شود و آقایان جوابگو باشند و اگر طرح ها به جلو نرود، از سازمان بازرسی می خواهم ورود کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار